Friday, 30 June 2017

Terra ForMars - A New Chapter - #39 (Chapter 212) English

Sorry for the gay shit at the end, but I only use the meme magic when it's available. In other words, when a new image comes out on pixiv. Anyway, aside from that really gay fucking disgusting shit, there's only one more chapter to go, so we'll soon see what they left us hanging with. Song pun not intended. Okay. Kinda.
Anyway, I'll be getting back to Mashira next, but I'll get started on the next TF chapter after a few just to get it over with. In any case, enjoy the chapter. See ya!

Wednesday, 28 June 2017

Mashira - Chapter 03 [English] [Manga]

Yeah, the horror is monkeys, and fuck they're creepy. Anyway, this was a short, yet horrifying chapter, but I'll be working on Terra ForMars next since that needs done and I've put it off long enough. Though, the world has completely forgotten about it and it's like me and a few others are the only ones who still care.
Anyway, enough of my rambling. Enjoy the chapter. I'll get right on the next TF chapter. Looking forward to what happens in these last chapters before it starts back up later this year. Should be soon. See ya next time! Bye!

Friday, 23 June 2017

Mashira - Chapter 02 [English] [Manga]

Here is the 2nd chapter and while not much happens, don't you worry because next chapter it begins and it is gruesome. Just wait. You'll see soon enough. Anyhow, seems I've another video project in the works (more Mazinger to be specific), but I'll only be encoding to allow myself some time to work on manga and then I'll get started on subbing that and whatnot. Just FYI.
In any case, enjoy the chapter and I should have the next one out soon/in the coming days. See ya! Also, yeah, epic reddit joke at the end.

Monday, 19 June 2017

Mashira - Chapter 01 [English] [Manga]

I've been working on a bunch of video and encoding projects recently and they really took away from my manga time. However, I'm all done with that stuff for the moment, so I've been able to get back at manga, and now I've something new to bring to you... Mashira. It's a horror manga by Uchimizu Tooru that started this year and it looks pretty good. Here's a short description I wrote:
After 12 long years, a white-haired boy by the name of Iori comes back to Mashira village, the place where his childhood trauma began, only to find yet another horror awaiting him.
Now, I didn't want to spoil people with what happens or what the horror is, so you'll have to wait and see, but you'll be able to tell from the first chapter and the cover what he's gonna be up against, and man, are they creepy. Anyhow, expect more soon. I hope you enjoy it. See ya!

Monday, 12 June 2017

Mardock Scramble The First Compression Pamphlet [Artbook] [RAW SCAN]

Bought and scanned this myself. Got it for cheap as chips, too. Anyway, if you for one liked the movies like me, then you might want to check this out. Also, not many people like the movies, but I found them to be pretty darn good. People said the 2nd one was just weird ("gay dolphin lmao xd" they probably thought) and the 3rd is just gambling scenes even though it was crucial to the plot and kept you entertained.

My guess is that it was based on expectations from the first movie and the like, but what I say is judge a movie for what it is and not what you want it to be. Anyhow, the book itself is also pretty good and the movies follow them quite well, but that's my ramblings over... for now. Enjoy the artbook. See ya!


Pics



Tuesday, 6 June 2017

Kyochuu Rettou (The Island of Giant Insects) Chapter 18 Part 1 [English] [Manga]

Man, that thing is nasty. Judging by its legs alone last chapter, I knew it would be big, but not THAT big. Fuck. How the heck are they gonna kill that thing? Let's hope they can use the cannon, but I'm guessing that somebody is gonna die when they try getting to it. Yikes.
Anyway, this chapter was short, but it was action packed and very enjoyable. Early anticipating the next one, and I hope you are, too. See ya next time! Bai bai!

Monday, 5 June 2017

Kikkai vs Omorai [English] [Manga]

This too longer than I thought it would, but at least it's done now. It was a fun little cross-over. In any case, this was from one of those art/info books I scanned this year at the end for some reason so it doesn't exactly have a cover. Kikkai is also funny. He series seems funny, but the raws aren't very hot.
Anyway, oddly, half of this was 4 pages crammed on 1 page and the rest were on their own single pages, so I kinda had to topaz those pages to make them look better since the looked kinda rough. Inj any case, enjoy! See ya! The normal version will be coming soon for those who prefer it that way!